يكشنبه
۱۴۰۳
آذر
۱۸
 

ورود به سیستم سما

مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌الملل PDF چاپ نامه الکترونیک
شماره ثبت تهيه كننده عنوان
11002 عيسي ذوقي خبوشان بررسي استراتژي هاي ورود به بازارهاي خارجي در بخش بنگاه هاي كوچك و متوسط(SMEs):مطالعه موردي ايران
11003 علي اشرف احمديان بررسي رابطه بين ويژگي هاي بنگاه و تحقيقات بازار
11012 نسرين مهديزاده اصل بررسي رابطه توجه به مسئوليت اجتماعي و عملكرد بازاريابي شركت ها (مطالعه موردي:صادر كنندگان نمونه صنايع غذايي استان آذربايجان شرقي)
11022 وحيد طباطبايي بررسي تاثير شدت صادرات بر رشد بهره وري
11023 حامد ثقفيان بررسي رابطه بين مسئوليت پذيري اجتماعي و عملكرد مالي شركت ها
11026 مهرگان ملك پور رابطه ويژگيهاي محصول با رضايت مندي مشتريان
11028 سارا زماني برسي رابطه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات از ديدگاه مصرف كنندگان
11029 بهداد عاشري كفشه مطالعه و بررسي ارتباط بين كيفيت مواجهه خدمت و وفاداري مشتري به سازمان (مطالعه موردي بنادر رجايي و باهنر)
11043 ليندا بيات بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي با مراجعه به صنايع معدني
11047 محمد حسن خليلي اردكاني بررسی رابطه ابعاد تناسب و انگیزه مسئولیت پذیری اجتماعی ادراک شده با رفتار مصرف کننده
11058 شقايق جليلي ثاني رتبه بندي شعب بانك سامان تهران بر اساس مولفه هاي رضايت مشتريان با مدلهاي چند معياره فازي
11059 هاجر خاجو بررسي رابطه قيمت-منفعت در بازار خودروهاي سواري صندوق دار در ايران
11063 محمد امين جرير احمدي بررسي تاثيرعدم اطمينان محيطي بر انتخاب استرات‍ژيهاي مديريت دانش در حوزه محصول ( مطالعه موردي : دانشگاهها و موسسات آموزش عالي خراسان رضوي )
11069 منصور نژادي بررسي نقش سيستم هاي اطلاعاتي بازاريابي و فروش در ميزان فروش شركتها
11072 فاطمه باقرزاده تيرتاشي بررسي كيفيت خدمات مراكز آموزش عالي با استفاده از مدل سروكوال و رتبه بندي مراكزآموزش عالي با استفاده از فرآيند سلسله مراتبي
11077 احمد احمدي ارزيابي فرآيند يادگيري سازماني مبتني بر الگوي ماركوآرت مطالعه موردي: شهرداري شهر نور - استان مازندران
11078 سارا حسيني قلعه جوق بررسي عوامل موثر در نهادينه شدن خدمات بانكداري الكترونيك در بانك ها ( مطالعه موردي شعب بانك كشاورزي شهر تبريز )
11081 عزیزه محمدزاده بررسی اثربخشی ابزارهای پیشبردی بر میزان فروش شرکت ( مطالعه موردی : مجتمع تراکتورسازی شرکت ساخت تراکتور )
11084 حسین شیخ زاده بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری ( مطالعه موردی : استان آذربایجان شرقی )
11086 الناز مهدی بیرقدار بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه موردی زنان شهر شیراز
11087 مریم موسی بیکی بررسی رابطه ویژه برند با تداعیات متفاوت مشتری ها از برند مطالعه زنان دارای گوشی تلفن همراه در شهرستان تنکابن
11088 رقیه عباسی ارائه مدلی برای تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بخش بازاریابی خدمات بانکی ، مطالعه موردی شعب بانک ملی شهر کرج
11091 مهدی روزدار بررسی تاثیر عوامل اجتماعی موثر بر رفتار مصرف کننده در انتخاب ویژگی های خودروی سواری خریداری شده
11097 خسرو عبائی حق بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی بر رضایت و وفاداری (مطالعه موردی: مشتریان و مصرف کنندگان شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی)
11102 حیدر علیاری کیقباد بررسی رابطه بین بازاریابی کل گرا با رفتار مصرف کننده در فروشگاههای مبل تبریز
11111 سولماز مقدسی قزلجه ارزش گذاری موزه آذربایجان بر اساس تمایل به پرداخت بازدید کنندگان (کاربرد روش های ارزش گذاری مشروط و دو مرحله ای هکمن)
11119 شبنم فتوت بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر ارزش آفرینی در بازارهای صنعتی
11120 سهیلا فرزانه ارزیابی هویت برند بانک تجارت استان آذربایجان شرقی
11124 محمد باقری دولیسکانی بررسی نقش واسطه ای بازاریابی رابطه مند در بین قابلیت های سازمانی و عملکرد شرکت های فعال در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی (مطالعه موردی: شرکت های موجود در استان های تهران و البرز)
11126 آرزو ابوالحسنی ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد رفتاری کارکنان فروش در بنگاههای کوچک و متوسط (مطالعه وردی: صنف مبلمان منزل و اداری کلان شهر تهران)
11129 علیرضا ایمانی بررسی میزان بهره وری صنایع فرآورده های لبنی استان اردبیل
11135 نینا حیدری شناسایی عوامل موثر بر مراجعه مشتریان به فروشگاههای مدرن: مطالعه موردی هایپرمارکت های کلان شهر تهران
11137 سعید همتی بررسی موانع صادراتی شرکت های تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی در مراحل مختلف بین المللی شدن
11139 محمدباقر پورنجف زاده اردکانی بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در خدمات بانکی
11140 مقصود احتمالی زال ارزیابی مولفه های موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل)
11142 رامین آزادی پیله رود بررسی نقش واسطه ای ابعاد ادراک مشتری بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردی مشتریان بانک در شهر تبریز)
11150 مهدیه فرامرزی بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات دوستدار سلامتی در افراد بالای 25 سال شهر تبریز
11153 الهام کریمی ارایه مدلی برای ارزیابی تفکر استراتژیک مدیران شرکت پالایش نفت تندگویان تهران
11154 سعید ماجد بررسی رابطه میان هوش هیجانی بازاریابان بیمه و میزان فروش بیمه های عمر (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی)
11159 پریسا جوادی خسرقی رابطه بین کیفیت زندگی و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی سازمان بازنشستگی کل کشور)
11160 مهدی شهید ثالث تعیین عوامل موثر بر خرید لباس توسط مردان شهرستان مشهد و ارائه مدل مناسب
11175 صابر پاشازاده بررسی تاثیر اجرای استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان ارومیه)
11177 فاطمه ولیان نقش ویژگی های شخصیتی کارکنان فروش در عملکرد آنان (مطالعه موردی: اصناف مبلمان اداری و منزل شهر ایلام)
11178 محبوبه سراجی بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک با قصد خرید مجدد مشتریان آنلاین (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی شهروند)
11179 نیما احمد علیپور بررسی میزان بکارگیری چهارچوب های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک آینده
11183 سمیه قربانی ارزیابی فرهنگ مشتری مداری (مطالعه موردی: بانک های کشاورزی شهر تبریز)
11184 خدیجه قهرمانی سرای ملکی طراحی یک مدل تخصیص استراتژی ترمیم خدمات با رویکرد فازی
11185 فواد جعفریان بررسی اثرات جایگاه نماد اعتماد الکترونیک و نام خرده فروشی اینترنتی بر علاقه خرید اینترنتی در شرکت های دارای نماد اعتماد در تهران
11189 الهام قاضی زاده جهانی بررسی سطح رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهر تبریز بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع FRO
11190 زینب رشنو تاثیر هوش تجاری کارکنان فروش بر عملکرد آنان مطالعه ی موردی کارکنان فروشگاه های لوازم خانگی کلان شهر تبریز
11191 صالحه عبدی معصوم آباد بررسی تاثیر هوش معنوی بر مسئولیت اجتماعی کارکنان بنگاه های تجاری کوچک و متوسط فعال شهرستان اردبیل
11200 حامد محمدهاشمی امکان سنجی پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دیدگاه کارکنان و مدیران بانک ملی شهر اصفهان
11201 بختیار ناهید بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل چرخه عمر رابطه (مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز)
11202 منصور ادبی کر بررسی تطبیقی تاثیر هوش رقابتی در اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکت های بیمه ایران و کارآفرین در شهر تبریز
11205 هانیه زینالی فرید بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی رابطه مند بر رفتار مشتریان بانک سرمایه در شهر تبریز
11207 سپیده رفتاری بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر برند در صنعت هواپیمایی ایران
11211 رویا علیزاده بررسی تطبیقی نگرش مشتریان نسبت به برندهای داخلی و خارجی کفش در شهر تبریز
11212 مهری شادی شندی بررسی تاثیر عتاصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری و سهم مشتری (مطالعه موردی شرکت خدمات ایران خودرو تبریز)
11213 حمداله نگهبان بررسی تاثیر عملکرد سازمان امور مالیاتی تمکین مالیات بر ارزش افزوده مودیان (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی اردبیل)
11214 وحید علیزاده بررسی تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان فروش بر تداوم ارتباط بین خرده فروشان با سازمان (مورد مطالعه: خرده فروشان شرکت صنایع غذایی شیرین عسل)
11217 سمیرا نجف پور بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند (مطالعه موردی کفش تبریز )
11220 معصومه ملک پور ارزیابی یادگیرنده بودن بیمارستان عالی نسب تبریز مبتنی بر مدل های مارکوآت و ویک لئون
11225 مهدیه پوررسمی ممقانی بررسی رابطه ای ارزش ویژه برند با رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی اساتید و دانشجویان استفاده کننده گوشی تلفن همراه موسسه آموزش عالی الغدیر
11227 سحر خیری رابطه مشتری مداری و ارزش ویژه برن (مطالعه موردی: شرکت آناتا)
11234 مسعود نجفی بررسی عوامل تعیین کننده رابطه گرایی شرکت ها و تاثیر آن بر پیامدهای رابطه در بین بنگاه های تولیدی استان آذربایجان شرقی
11245 نسرین مهدی زاده خالسرایی بررسی تغییرات عناصر سازنده رابطه در چرخه عمر و تاثیر آن ها بر رضایت از رابطه در چرخه عمر رابطه (مطالعه موردی بانک صادرات شهر تبریز)
11250 سارا شریف مقایسه اثربخشی برنامه های بازاریابی رابطه مند از منظر مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا(مطالعه موردی: شعب بانک مسکن شهر ارومیه)
11252 مهدیه رضایی بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر سهم مشتریان شرکت شیرین عسل
11253 فاطمه ناظری اسفهلان بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان در فروشگاه های لباس در شهر تبریز
11257 مهرزاد کشاورز بررسی تاثیر مادی گرایی بر رفتار بعد از خرید در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
11261 سجاد سیفی جهانخانملو ارزیابی تاثیر فعالیت های پیشبرد فروش بر کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه در سطح شهر اردبیل
11265 توحید اقلیمی بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد صادراتی شرکت تراکتور سازی ارومیه
11270 مهدیه مکاری قهرودی تآثیر هوش معنوی بر استرس شغلی در میان کارکنان بیمه ایران در سطح شهر تهران
11279 آمنه رنجبری دوست بیگلو بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر به کارگیری مدیریت دانش( مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر)
11292 سمیرا ببردل مدل سازی فازی تاثیر تبلیغات سبز بر خرید سبز مصرف کنندگان
11299 محمود میرزایی مقدم اوزبک بررسی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
11301 آیدین قربانی تعیین تأثیر سبک های تصمیم گیری مشتریان بر نگرش نسبت به اقدامات بازاریابی در کانال های خرده فروشی( مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکای تبریز)
11309 سعیده قلی نژاد بررسی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری شرکای کانال توزیع در صنعت کفش( مطالعه موردی: عمده فروشان کفش شهر تبریز)
11315 ابراهیم عظیم پور بررسی تأثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر جذب مشتریان در مجتمع لاله پارک تبریز
11316 مهری میرزایی بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مشتریان( مطالعه موردی: شرکت اروم آدا ارومیه)
11317 فرشته خوشدل بررسی رابطه بین هوش اخلاقی روسا و کارکنان با رضایت و وفاداری مشتریان به برند( مطالعه موردی: شعبات بانک مسکن آذربایجان غربی)
11319 بتول نوروزی بررسی تأثیر قومیت گرایی مصرف کننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند
11323 راحله عطاء نسب شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر ارتقاء عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط در تجارت بین الملل
11325 الهام طهماسبی تاثیر کیفیت خدمات فناوری محور بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک شهر تبریز
11326 فاطمه ادریس تبریزی بررسی تاثیر شخصیت بر رفتار مصرفی سبز مصرف کنندگان در گروه های سنی مختلف در تبریز
11329 صبا وحدتی هلان مقایسه میزان اثربخشی پیوندهای رابطه ای در مشتریان رابطه گرا و مشتریان غیر رابطه گرا ( مطالعه موردی: بانک رفاه شهر تبریز)
11330 حسین وحدتی هلان بررسی تغییرات ابعاد کیفیت رابطه در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری مطالعه موردی بانک سامان( شعبات بانک سامان در شهر تبریز)
11336 آیلار تقی زاده عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش افراد نسبت به تبلیغات موبایلی( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تبریز)
11339 نسیم اله یاری لاله بررسی تاثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر اعتماد مشتری با نقش تعدیل گری چرخه عمر رابطه
11342 سیده سمیرا سعادتمند بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و درگیری ذهنی بر خریدهای آنی اینترنتی
11343 النور داوران حق بررسی تاثیر محیط های تکنولوژیکی بر مشارکت در تجارت اجتماعی با نقش واسطه ای تجربه مجازی مشتری
11346 ایوب مظهری بالان بررسی تاثیر اعتماد به فروشنده بر سهم و تمایل به تغییر در مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا
11347 فرناز رهبر کوی بران بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و ویژگی های شخصیتی بر خریدهای آنی اینترنتی
11357 مهسا کوهی مهربان بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان بر تاکید بر نقش واسطه ای کیفیت رابطه مشتریان بانک ملی
11365 زهرا عباسپور بررسی تاثیر عوامل موقعیتی فروشگاهی و درگیری ذهنی بر خرید آنی در فروشگاه های برندهای بین المللی لباس با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل فردی
 

قابل توجه پذیرفته‌شدگان سال 1403

ضمن تبریک قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد، خواهشمند است هنگام مراجعه جهت ثبت‌نام اصل مدارک زیر و یک سری کپی از هرکدام به همراه داشته باشید:

1- اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

2- عکس شش قطعه

3- مدرک نظام وظیفه و گواهی مربوط برای آقایان

4- مدرک کارشناسی حاوی معدل (درصورت عدم درج معدل در مدرک، ارائه ریز نمرات الزامی می‌باشد)

5- مدرک کاردانی برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته (درصورت عدم درج معدل در مدرک، ارائه ریز نمرات الزامی می‌باشد)

6-  برای فارغ‌التحصیلان جدید در صورت آماده نبودن مدرک کارشناسی ارائه فرم شماره ۲ تایید شده از دانشگاه محل فارغ‌التحصیلی

7- برای دانشجویان سال آخر ارائه صفحه 73 دفترچه شماره 1

 

اداره آموزش مؤسسه


اطلاعیه امور فرهنگی

به اطلاع می‌رساند دفتر مشاوره مؤسسه هر هفته سه‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 لغایت 12:30 فعال و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان عزیز می‌باشد.

«امور فرهنگی موسسه»

 

اطلاعیه کارنامه سلامت

قابل توجه دانشجویان عزیز

براساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی دانشجویان موظف‌اند از طریق سامانه سجاد جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان اقدام نمایند.

لطفاً در اسرع وقت اقدام نمایید.


جهت مشاهده به سامانه امور دانشجویان (سجاد) اینجا کلیک کنید.

 

«دفتر مشاوره و سلامت موسسه»

 

تبریز-اتوبان پاسداران-روبروی شهرک استانداری-کوی سپهر صادرات-قطعه 398 کدپستی: 5158915515 تلفن: 04133120113 فاکس: 04133120119
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی الغدیر می‌باشد
No. 398, Sepehr Lane, Standard Street, Valiasr 2, Tabriz-IRAN- Postal code: 5158915515 Phone Number: +98 41 3312 0113