شماره ثبت |
تهيه كننده |
عنوان |
11002 |
عيسي ذوقي خبوشان |
بررسي استراتژي هاي ورود به بازارهاي خارجي در بخش بنگاه هاي كوچك و متوسط(SMEs):مطالعه موردي ايران |
11003 |
علي اشرف احمديان |
بررسي رابطه بين ويژگي هاي بنگاه و تحقيقات بازار |
11012 |
نسرين مهديزاده اصل |
بررسي رابطه توجه به مسئوليت اجتماعي و عملكرد بازاريابي شركت ها (مطالعه موردي:صادر كنندگان نمونه صنايع غذايي استان آذربايجان شرقي) |
11022 |
وحيد طباطبايي |
بررسي تاثير شدت صادرات بر رشد بهره وري |
11023 |
حامد ثقفيان |
بررسي رابطه بين مسئوليت پذيري اجتماعي و عملكرد مالي شركت ها |
11026 |
مهرگان ملك پور |
رابطه ويژگيهاي محصول با رضايت مندي مشتريان |
11028 |
سارا زماني |
برسي رابطه تمايز اخلاقي شركت و فروش محصولات از ديدگاه مصرف كنندگان |
11029 |
بهداد عاشري كفشه |
مطالعه و بررسي ارتباط بين كيفيت مواجهه خدمت و وفاداري مشتري به سازمان (مطالعه موردي بنادر رجايي و باهنر) |
11043 |
ليندا بيات |
بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي با مراجعه به صنايع معدني |
11047 |
محمد حسن خليلي اردكاني |
بررسی رابطه ابعاد تناسب و انگیزه مسئولیت پذیری اجتماعی ادراک شده با رفتار مصرف کننده |
11058 |
شقايق جليلي ثاني |
رتبه بندي شعب بانك سامان تهران بر اساس مولفه هاي رضايت مشتريان با مدلهاي چند معياره فازي |
11059 |
هاجر خاجو |
بررسي رابطه قيمت-منفعت در بازار خودروهاي سواري صندوق دار در ايران |
11063 |
محمد امين جرير احمدي |
بررسي تاثيرعدم اطمينان محيطي بر انتخاب استراتژيهاي مديريت دانش در حوزه محصول ( مطالعه موردي : دانشگاهها و موسسات آموزش عالي خراسان رضوي ) |
11069 |
منصور نژادي |
بررسي نقش سيستم هاي اطلاعاتي بازاريابي و فروش در ميزان فروش شركتها |
11072 |
فاطمه باقرزاده تيرتاشي |
بررسي كيفيت خدمات مراكز آموزش عالي با استفاده از مدل سروكوال و رتبه بندي مراكزآموزش عالي با استفاده از فرآيند سلسله مراتبي |
11077 |
احمد احمدي |
ارزيابي فرآيند يادگيري سازماني مبتني بر الگوي ماركوآرت مطالعه موردي: شهرداري شهر نور - استان مازندران |
11078 |
سارا حسيني قلعه جوق |
بررسي عوامل موثر در نهادينه شدن خدمات بانكداري الكترونيك در بانك ها ( مطالعه موردي شعب بانك كشاورزي شهر تبريز ) |
11081 |
عزیزه محمدزاده |
بررسی اثربخشی ابزارهای پیشبردی بر میزان فروش شرکت ( مطالعه موردی : مجتمع تراکتورسازی شرکت ساخت تراکتور ) |
11084 |
حسین شیخ زاده |
بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری ( مطالعه موردی : استان آذربایجان شرقی ) |
11086 |
الناز مهدی بیرقدار |
بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه موردی زنان شهر شیراز |
11087 |
مریم موسی بیکی |
بررسی رابطه ویژه برند با تداعیات متفاوت مشتری ها از برند مطالعه زنان دارای گوشی تلفن همراه در شهرستان تنکابن |
11088 |
رقیه عباسی |
ارائه مدلی برای تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بخش بازاریابی خدمات بانکی ، مطالعه موردی شعب بانک ملی شهر کرج |
11091 |
مهدی روزدار |
بررسی تاثیر عوامل اجتماعی موثر بر رفتار مصرف کننده در انتخاب ویژگی های خودروی سواری خریداری شده |
11097 |
خسرو عبائی حق |
بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی بر رضایت و وفاداری (مطالعه موردی: مشتریان و مصرف کنندگان شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی) |
11102 |
حیدر علیاری کیقباد |
بررسی رابطه بین بازاریابی کل گرا با رفتار مصرف کننده در فروشگاههای مبل تبریز |
11111 |
سولماز مقدسی قزلجه |
ارزش گذاری موزه آذربایجان بر اساس تمایل به پرداخت بازدید کنندگان (کاربرد روش های ارزش گذاری مشروط و دو مرحله ای هکمن) |
11119 |
شبنم فتوت |
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر ارزش آفرینی در بازارهای صنعتی |
11120 |
سهیلا فرزانه |
ارزیابی هویت برند بانک تجارت استان آذربایجان شرقی |
11124 |
محمد باقری دولیسکانی |
بررسی نقش واسطه ای بازاریابی رابطه مند در بین قابلیت های سازمانی و عملکرد شرکت های فعال در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی (مطالعه موردی: شرکت های موجود در استان های تهران و البرز) |
11126 |
آرزو ابوالحسنی |
ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد رفتاری کارکنان فروش در بنگاههای کوچک و متوسط (مطالعه وردی: صنف مبلمان منزل و اداری کلان شهر تهران) |
11129 |
علیرضا ایمانی |
بررسی میزان بهره وری صنایع فرآورده های لبنی استان اردبیل |
11135 |
نینا حیدری |
شناسایی عوامل موثر بر مراجعه مشتریان به فروشگاههای مدرن: مطالعه موردی هایپرمارکت های کلان شهر تهران |
11137 |
سعید همتی |
بررسی موانع صادراتی شرکت های تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی در مراحل مختلف بین المللی شدن |
11139 |
محمدباقر پورنجف زاده اردکانی |
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در خدمات بانکی |
11140 |
مقصود احتمالی زال |
ارزیابی مولفه های موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل) |
11142 |
رامین آزادی پیله رود |
بررسی نقش واسطه ای ابعاد ادراک مشتری بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (مطالعه موردی مشتریان بانک در شهر تبریز) |
11150 |
مهدیه فرامرزی |
بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات دوستدار سلامتی در افراد بالای 25 سال شهر تبریز |
11153 |
الهام کریمی |
ارایه مدلی برای ارزیابی تفکر استراتژیک مدیران شرکت پالایش نفت تندگویان تهران |
11154 |
سعید ماجد |
بررسی رابطه میان هوش هیجانی بازاریابان بیمه و میزان فروش بیمه های عمر (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی) |
11159 |
پریسا جوادی خسرقی |
رابطه بین کیفیت زندگی و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی سازمان بازنشستگی کل کشور) |
11160 |
مهدی شهید ثالث |
تعیین عوامل موثر بر خرید لباس توسط مردان شهرستان مشهد و ارائه مدل مناسب |
11175 |
صابر پاشازاده |
بررسی تاثیر اجرای استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان ارومیه) |
11177 |
فاطمه ولیان |
نقش ویژگی های شخصیتی کارکنان فروش در عملکرد آنان (مطالعه موردی: اصناف مبلمان اداری و منزل شهر ایلام) |
11178 |
محبوبه سراجی |
بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک با قصد خرید مجدد مشتریان آنلاین (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی شهروند) |
11179 |
نیما احمد علیپور |
بررسی میزان بکارگیری چهارچوب های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک آینده |
11183 |
سمیه قربانی |
ارزیابی فرهنگ مشتری مداری (مطالعه موردی: بانک های کشاورزی شهر تبریز) |
11184 |
خدیجه قهرمانی سرای ملکی |
طراحی یک مدل تخصیص استراتژی ترمیم خدمات با رویکرد فازی |
11185 |
فواد جعفریان |
بررسی اثرات جایگاه نماد اعتماد الکترونیک و نام خرده فروشی اینترنتی بر علاقه خرید اینترنتی در شرکت های دارای نماد اعتماد در تهران |
11189 |
الهام قاضی زاده جهانی |
بررسی سطح رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی شهر تبریز بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع FRO |
11190 |
زینب رشنو |
تاثیر هوش تجاری کارکنان فروش بر عملکرد آنان مطالعه ی موردی کارکنان فروشگاه های لوازم خانگی کلان شهر تبریز |
11191 |
صالحه عبدی معصوم آباد |
بررسی تاثیر هوش معنوی بر مسئولیت اجتماعی کارکنان بنگاه های تجاری کوچک و متوسط فعال شهرستان اردبیل |
11200 |
حامد محمدهاشمی |
امکان سنجی پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دیدگاه کارکنان و مدیران بانک ملی شهر اصفهان |
11201 |
بختیار ناهید |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل چرخه عمر رابطه (مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز) |
11202 |
منصور ادبی کر |
بررسی تطبیقی تاثیر هوش رقابتی در اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکت های بیمه ایران و کارآفرین در شهر تبریز |
11205 |
هانیه زینالی فرید |
بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی رابطه مند بر رفتار مشتریان بانک سرمایه در شهر تبریز |
11207 |
سپیده رفتاری |
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر برند در صنعت هواپیمایی ایران |
11211 |
رویا علیزاده |
بررسی تطبیقی نگرش مشتریان نسبت به برندهای داخلی و خارجی کفش در شهر تبریز |
11212 |
مهری شادی شندی |
بررسی تاثیر عتاصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری و سهم مشتری (مطالعه موردی شرکت خدمات ایران خودرو تبریز) |
11213 |
حمداله نگهبان |
بررسی تاثیر عملکرد سازمان امور مالیاتی تمکین مالیات بر ارزش افزوده مودیان (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی اردبیل) |
11214 |
وحید علیزاده |
بررسی تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان فروش بر تداوم ارتباط بین خرده فروشان با سازمان (مورد مطالعه: خرده فروشان شرکت صنایع غذایی شیرین عسل) |
11217 |
سمیرا نجف پور |
بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند (مطالعه موردی کفش تبریز ) |
11220 |
معصومه ملک پور |
ارزیابی یادگیرنده بودن بیمارستان عالی نسب تبریز مبتنی بر مدل های مارکوآت و ویک لئون |
11225 |
مهدیه پوررسمی ممقانی |
بررسی رابطه ای ارزش ویژه برند با رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی اساتید و دانشجویان استفاده کننده گوشی تلفن همراه موسسه آموزش عالی الغدیر |
11227 |
سحر خیری |
رابطه مشتری مداری و ارزش ویژه برن (مطالعه موردی: شرکت آناتا) |
11234 |
مسعود نجفی |
بررسی عوامل تعیین کننده رابطه گرایی شرکت ها و تاثیر آن بر پیامدهای رابطه در بین بنگاه های تولیدی استان آذربایجان شرقی |
11245 |
نسرین مهدی زاده خالسرایی |
بررسی تغییرات عناصر سازنده رابطه در چرخه عمر و تاثیر آن ها بر رضایت از رابطه در چرخه عمر رابطه (مطالعه موردی بانک صادرات شهر تبریز) |
11250 |
سارا شریف |
مقایسه اثربخشی برنامه های بازاریابی رابطه مند از منظر مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا(مطالعه موردی: شعب بانک مسکن شهر ارومیه) |
11252 |
مهدیه رضایی |
بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر سهم مشتریان شرکت شیرین عسل |
11253 |
فاطمه ناظری اسفهلان |
بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان در فروشگاه های لباس در شهر تبریز |
11257 |
مهرزاد کشاورز |
بررسی تاثیر مادی گرایی بر رفتار بعد از خرید در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز |
11261 |
سجاد سیفی جهانخانملو |
ارزیابی تاثیر فعالیت های پیشبرد فروش بر کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه در سطح شهر اردبیل |
11265 |
توحید اقلیمی |
بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد صادراتی شرکت تراکتور سازی ارومیه |
11270 |
مهدیه مکاری قهرودی |
تآثیر هوش معنوی بر استرس شغلی در میان کارکنان بیمه ایران در سطح شهر تهران |
11279 |
آمنه رنجبری دوست بیگلو |
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر به کارگیری مدیریت دانش( مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر) |
11292 |
سمیرا ببردل |
مدل سازی فازی تاثیر تبلیغات سبز بر خرید سبز مصرف کنندگان |
11299 |
محمود میرزایی مقدم اوزبک |
بررسی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس |
11301 |
آیدین قربانی |
تعیین تأثیر سبک های تصمیم گیری مشتریان بر نگرش نسبت به اقدامات بازاریابی در کانال های خرده فروشی( مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکای تبریز) |
11309 |
سعیده قلی نژاد |
بررسی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری شرکای کانال توزیع در صنعت کفش( مطالعه موردی: عمده فروشان کفش شهر تبریز) |
11315 |
ابراهیم عظیم پور |
بررسی تأثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی تلفن همراه بر جذب مشتریان در مجتمع لاله پارک تبریز |
11316 |
مهری میرزایی |
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مشتریان( مطالعه موردی: شرکت اروم آدا ارومیه) |
11317 |
فرشته خوشدل |
بررسی رابطه بین هوش اخلاقی روسا و کارکنان با رضایت و وفاداری مشتریان به برند( مطالعه موردی: شعبات بانک مسکن آذربایجان غربی) |
11319 |
بتول نوروزی |
بررسی تأثیر قومیت گرایی مصرف کننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند |
11323 |
راحله عطاء نسب |
شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر ارتقاء عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط در تجارت بین الملل |
11325 |
الهام طهماسبی |
تاثیر کیفیت خدمات فناوری محور بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک شهر تبریز |
11326 |
فاطمه ادریس تبریزی |
بررسی تاثیر شخصیت بر رفتار مصرفی سبز مصرف کنندگان در گروه های سنی مختلف در تبریز |
11329 |
صبا وحدتی هلان |
مقایسه میزان اثربخشی پیوندهای رابطه ای در مشتریان رابطه گرا و مشتریان غیر رابطه گرا ( مطالعه موردی: بانک رفاه شهر تبریز) |
11330 |
حسین وحدتی هلان |
بررسی تغییرات ابعاد کیفیت رابطه در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری مطالعه موردی بانک سامان( شعبات بانک سامان در شهر تبریز) |
11336 |
آیلار تقی زاده |
عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش افراد نسبت به تبلیغات موبایلی( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تبریز) |
11339 |
نسیم اله یاری لاله |
بررسی تاثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر اعتماد مشتری با نقش تعدیل گری چرخه عمر رابطه |
11342 |
سیده سمیرا سعادتمند |
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و درگیری ذهنی بر خریدهای آنی اینترنتی |
11343 |
النور داوران حق |
بررسی تاثیر محیط های تکنولوژیکی بر مشارکت در تجارت اجتماعی با نقش واسطه ای تجربه مجازی مشتری |
11346 |
ایوب مظهری بالان |
بررسی تاثیر اعتماد به فروشنده بر سهم و تمایل به تغییر در مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا |
11347 |
فرناز رهبر کوی بران |
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و ویژگی های شخصیتی بر خریدهای آنی اینترنتی |
11357 |
مهسا کوهی مهربان |
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان بر تاکید بر نقش واسطه ای کیفیت رابطه مشتریان بانک ملی |
11365 |
زهرا عباسپور |
بررسی تاثیر عوامل موقعیتی فروشگاهی و درگیری ذهنی بر خرید آنی در فروشگاه های برندهای بین المللی لباس با تاکید بر نقش تعدیل گری عوامل فردی |