دستوالعمل دريافت و بازپرداخت وام PDF چاپ نامه الکترونیک

دستوالعمل دريافت و بازپرداخت وام به دانشجویان مؤسسات عالی غیردولتی- غیر انتفاعی

1) شرایط عمومی و آموزشی:

1- دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رعایت شئونات دانشجویی

2- دارا بودن اولویت نیاز مالی

3- عدم استفاده از بورس تحصیلی، کمک و یا وام موسسات دیگر

4- در زمان دریافت وام دانشجویی، عدم اشتغال به کاری که مستلزم دریافت اجرت می باشد( به استثنای کار دانشجویی)

5- اخذ حداقل تعداد واحدهای مورد لزوم طبق ضوابط و مقررات آموزشی( دانشجوی تمام وقت)

6- مشروط نبودن دانشجو در دو نیمسال قبل به طور متوالی( برای دانشجویان نیمسال سوم به بعد)


2) مدت مجاز استفاده از وام در طول تحصیل:

1- مقطع کارشناسی حداکثر برای 6 نیمسال اول

2- مقطع کارشناسی ارشد حداکثر برای 3 نیمسال اول

 

3) مبلغ وام شهریه:

1- مقطع کارشناسی حداکثر 3000000ريال برای هر نیمسال

2- مقطع کارشناسی ارشد 6000000ريال الی 10000000ريال برای هرنیمسال

* براساس بودجه اختصاصی و تعداد متقاضیان

 

4) مدارک مورد نیاز:

1- کپی آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی ضامن

2- کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن و دانشجو

4- پرکردن فرم مشخصات، برگ درخواست وام و تعهد نامه عدم اشتغال به کار

 

5) شرایط و ضوابط بازپرداخت وام:

1- کلیه بدهکاران باید قبل از صدور دفترچه 10% بدهی خود را پرداخت نمایند.

2- دانشجویانی که موفق به اتمام دوره تحصیلی خود شده اند، پس از فراغت از تحصیل موظف به پرداخت کل بدهی به حساب صندوق رفاه و یا اخذ دفترچه اقساط می باشند.تاریخ سررسید اقساط برای دانشجویانی که خدمت نظام وظیغه خود را به پایان رسانده و یا از آن معاف گردیده اند 9 ماه پس از فراغت از تحصیل می باشد.(مدت خدمت نظام وظیفه به زمان مذکور اضافه می شود.)

3- حداکثر مدت زمان اقساط، پنج سال خواهد بود.

4- بدهکاران دارای دفترچه اقساط، می بایست در تاریخ سررسید هر یک از اقساط، به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و مبلغ بدهی خود را به حساب مندرج در فیش واریز و نسخه دوم( رسید مخصوص پرداخت کننده) را تا تسویه حساب نهایی نزد خود نگهداری نمایند. درصورت عدم بازپرداخت به موقع اقساط( سه قسط متوالی) کل بدهی به دین حال تبدیل می گردد و بدهکاران موظف به بازپرداخت کل بدهی به صورت یکجا خواهند بود.

5- صدور و ارسال هر گونه تاییدیه تحصیلی و یا ارسال ریزنمرات و همچنین معرفی به حوزه نظام وظیفه منوط به صدور دفترچه اقساط می باشد و تسلیم اصل مدارک پس از استرداد کل بدهی و انجام تعهدات قانونی دیگر می باشد.

6- دانشجویان انصرافی، تارک تحصیل و اخراجی ملزم به بازپرداخت کامل و یکجای کل وام های دریافتی خود می باشند.

7- دانشجویان علاوه به پرداخت از طریق بانک می توانند با مراجعه به لینک bp.swf.ir/bp/SajjadSearch.aspx نسبت به اطلاع از وضعیت بدهی خود و بازپرداخت آن اقدام نمایند.


توجه:

کلیه متقاضیان باید قبل از شروع نیمسال برگ درخواست وام شهریه را برای نیمسال مربوطه پر نمایند.

 

جهت دريافت فرمهاي مربوط به وام شهريه به قسمت فرمهاي امور دانشجويي مراجعه نماييد.

 

 

انتقال موسسه به مکان جدید

توجه


اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و مراجعین محترم:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که این موسسه از اول سالتحصیلی 97-1396 به ساختمان ملکی خود واقع در:

کوی ولیعصر 2-روبروی کوی استانداری-کوی سپهر (زمین‌های بانک صادرات)-قطعه 398 انتقال خواهد یافت.

«موسسه آموزش عالی الغدیر»

 

قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد

قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد:

لطفاً حداقل 48 ساعت قبل از دفاع، طبق فرم ضمیمه نسبت به اطلاع‌رسانی زمان دفاع اقدام گردد.

جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید.

تحصیلات تکمیلی

جابجایی موسسه

توجه

باطلاع دانشجويان محترم مي‌رساند به علت اسباب‌كشي دانشگاه به محل جديد از اول شهريورماه لغايت 10 شهريور انجام امورات اداري مقدور نخواهد بود.

«موسسه آموزش عالی الغدیر»

 

شماره تلفنهای موقت موسسه

باطلاع دانشجویان محترم می‌رساند بعلت اسباب‌کشی به محل جدید و قطع بودن موقت خطوط تلفن جهت تماس با دانشگاه الغدیر در ساعات اداری با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

امور مالی ۰۹۱۴۴۱۴۵۱۴۶
سایت ۰۹۱۴۳۳۱۳۲۴۴
آموزش ۰۹۱۴۴۱۰۷۱۶۳


مؤسسه اموزش عالی الغدیر

 

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی الغدیر می باشد