سه شنبه
۱۴۰۲
اسفند
۲۹
 

ورود به سیستم سما

کتابخانه PDF چاپ نامه الکترونیک

کتابخانه دانشگاه الغدیر یک کتابخانه تخصصی در زمینه رشته‌های موجود در مؤسسه می‌باشد، در این کتابخانه دانشجویان می‌توانند علاوه بر نسخه‌های چاپی از نسخه‌های الکترونیکی کتاب، مجلات و مقالات فارسی و لاتین استفاده نمایند.

حضور دانشجویان عزیز را در کتابخانه مؤسسه خیرمقدم گفته و صمیمانه پذیرای قدم‌های شما مستعدان عرصه علم می‌باشیم.

 

1) معرفی مسئول کتابخانه:

امور دانشجویی و کتابخانه مؤسسه توسط خانم سمیرا سلطانی اداره می‌شود.

 

2) ساعات فعالیت کتابخانه:

شنبه: 12:00 7:30

یکشنبه‌ تا پنجشنبه: 14:30 7:30

 

3) عضویت در کتابخانه:

ارائه کارت دانشجویی و تکمیل فرم عضویت به همراه یک قطعه عکس

 

4) قوانین کتابخانه

· هر دانشجوی کارشناسی 2 جلد و هر دانشجوی کارشناسی ارشد 3 جلد کتاب به طور همزمان می‌توانند به امانت بگیرند.

· مدت نگهداری هر کتاب به صورت امانت حداکثر 15 روز است که برای یک بار قابل تمدید می‌باشد.

· دانشجو حق واگذاری کتاب امانتی مؤسسه به دیگران را ندارد.

· برای هر روز تأخیر در برگشت دادن کتاب امانتی 5000 ریال جریمه تعلق می‌گیرد.

· در صورتی که خسارتی به کتاب امانتی وارد آید امانت گیرنده ملزم به تامین خسارت وارده خواهد بود.

· هر دانشجو فقط با استفاده از کارت کتابخانه خود می‌تواند کتاب به امانت بگیرد؛ استفاده از کارت دیگران برای گرفتن کتاب از کتابخانه مجاز نمی‌باشد.

· دانشجویان ملزم به تسویه با کتابخانه در پایان دوره تحصیلی می‌باشند.

 

 

 

قابل توجه پذیرفته‌شدگان سال 1402

ضمن تبریک قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد، به اطلاع می‌رساند

ثبت‌نام و تحویل مدارک و انتخاب واحد در روزهای 1402/06/27 لغایت 1402/06/29 انجام خواهد پذیرفت.

خواهشمند است هنگام مراجعه جهت ثبت‌نام اصل مدارک زیر و ۲ سری کپی از هرکدام به همراه داشته باشید:

۱- مدرک کارشناسی و کاردانی (درصورت وجود)

۲- دانشجویان سال آخر در صورت نداشتن مدرک کارشناسی، فرم شماره ۲ به همراه فرم مندرج در صفحه 73 دفترچه شماره یک سازمان سنجش

۳- اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

۴- عکس شش قطعه

۵- مدرک نظام وظیفه و گواهی مربوط برای آقایان

 

اداره آموزش مؤسسه


اطلاعیه امور فرهنگی

به اطلاع می‌رساند دفتر مشاوره مؤسسه هر هفته سه‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 لغایت 12:30 فعال و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان عزیز می‌باشد.

«امور فرهنگی موسسه»

 

قابل توجه ورودی جدید کارشناسی

ضمن تبریک قبولی، به اطلاع می‌رساند مدارک لازم جهت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی به شرح زیر می‌باشد:


۱- مراجعه به سامانه emt.medu.ir و تکمیل فرم های ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی سه سال آخر متوسطه و اخذ کد رهگیری از سامانه فوق

۲- مدارک تحصیلی دوره دیپلم و دو سال ماقبل آن

۳- کارنامه کل دانش آموز

۴- اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی آنها

۵- شش قطعه عکس تمام رخ

۶- مدرک نظام وظیفه برای آقایان


جهت دانلود دستورالعمل ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1402 سازمان سنجش اینجا کلیک کنید.

جهت ورود به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

 

اطلاعیه کارنامه سلامت

قابل توجه دانشجویان عزیز

براساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی دانشجویان موظف‌اند از طریق سامانه سجاد جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان اقدام نمایند.

لطفاً در اسرع وقت اقدام نمایید.


جهت مشاهده به سامانه امور دانشجویان (سجاد) اینجا کلیک کنید.

 

«دفتر مشاوره و سلامت موسسه»

 

تبریز-اتوبان پاسداران-روبروی شهرک استانداری-کوی سپهر صادرات-قطعه 398 کدپستی: 5158915515 تلفن: 04133120113 فاکس: 04133120119
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی الغدیر می‌باشد
No. 398, Sepehr Lane, Standard Street, Valiasr 2, Tabriz-IRAN- Postal code: 5158915515 Phone Number: +98 41 3312 0113